De mogelijkheden van kerkSPOT

Churchware voor uw Kerk of Missionaire organisatie

Online Communicatie (Website & Intranet)
 (leden) Administratie & Interne Organisatie
 Bevorder de onderlinge verbondenheid binnen de gemeente
 Kom nog dichter bij uw leden via de aanvullende Kerk App

Demo aanvragen  Direct starten

kerkSPOT WEB - Online communicatie

Als u een brief kunt typen, dan kunt u uw website onderhouden

Staat uw website ook stil omdat het onderhoud zo ingewikkeld is? Is die ene vrijwilliger met technische kennis even een tijdje buiten beeld?
Met kerkSPOT Web behoren deze problemen tot de verleden tijd. Wij zorgen dat u op een eenvoudige manier uw website kunt onderhouden, in de breedste zin van het woord. U hoeft daarbij niet te beschikken over diepgaande technische kennis, want deze hebben wij al.

kerkSPOT Management - Administratie & Organisatie

Bekijk uw gemeente als nooit tevoren en zie niemand over het hoofd

Staat veel van uw (leden)administratie ook decentraal in lokale Excel of Access bestanden? Kunt u alleen vanuit kantoor bij uw gegevens? Mist u overzicht in verschillende lopende taken en projecten? Moeten mutaties elke keer overgeschreven worden van papier of e-mail?
Met kerkSPOT Management kunt u voortaan eenvoudig overal uw gegevens vastleggen en bijwerken. En leden van uw gemeente kunnen hun eigen gegevens muteren waardoor u altijd actueel bent!

kerkSPOT Connect  - Onderlinge verbondenheid

Maak verbinding en creëer een cultuur van aandacht geven en ontvangen

Breng de leden van uw gemeente op een interactieve manier met elkaar in verbinding. kerkSPOT Connect is een sociaal netwerk, maar dan binnen de geborgenheid en veiligheid van uw eigen gemeente. Leden kunnen elkaar makkelijk vinden, binnen verschillende groepen met elkaar communiceren, noden en gebedsoproepen delen en op de hoogte blijven van bijzondere jubilea.

kerkSPOT APP  - Dé kerk app

Kom nog dichterbij uw leden

Met de app "Mijn Gemeente" stelt u uw gemeenteleden in staat op een directe, veilige, makkelijke en besloten manier in verbinding te staan met de rest van de gemeente. Uw leden zijn dankzij push-berichten sneller op de hoogte van wat er speelt binnen de gemeente. En dat allemaal op hun tijd, waar en wanneer ze maar willen.