Aanbevelingen

kerkSPOT wordt u onder andere aanbevolen door

Nicolas Pouyet

(oud-) Voorganger EG Roosendaal

Levend in een tijd waarin het internet een grote rol heeft ingenomen in de manier van communiceren waren we al een tijdje op zoek naar een geschikte oplossing voor onze website. We kwamen in contact met Eduard Wustenveld van kerkSPOT. Zijn benadering van de website sprak ons enorm aan, omdat hij verder kijkt dan een site alleen. Eduard beseft dat de website niet alleen naar de buitenwereld toe een belangrijke tool is, maar ook voor de interne communicatie van grote waarde is. Wat ons ook enorm aanspreekt is Eduard's enthousiasme, meedenken en bereikbaarheid.

Precies wat we zochten: Iemand die verstand van zaken heeft, met wie het goed communiceren is én die zich goed kan inleven in wat we nodig hebben. Zodoende konden we snel gebruik maken van zijn standaard opzet en in de loop van de tijd de website uitbreiden met specifieke items die aansloten bij ons gebruik ervan. We hopen en bidden dat kerkSPOT andere Kerken en Gemeenten zal kunnen helpen in het uitdragen van het Evangelie onder de eigen mensen én naar buiten toe.

Wij vinden kerkSPOT een geweldige tool en zijn de Heer dankbaar dat dit op ons pad is gekomen!

« Bekijk alle aanbevelingen