Besloten intranet

Publiceer gericht informatie naar de juiste doelgroep

Het kan voorkomen dat u informatie wilt publiceren welke alleen bedoeld is voor een specifieke groep binnen uw kerk of gemeente. Hier kunt u veelal uw website niet voor gebruiken omdat deze publiekelijk toegankelijk is. Binnen kerkSPOT bestaat daarom de mogelijkheid om eenvoudig een besloten intranet op te zetten. U kunt zoveel gebruikers aanmaken als u wilt, om deze vervolgens toegang te geven tot het intranet.

Voordeel van een kerkelijk intranet

Met een intranet kunt u snel en eenvoudig informatie publiceren speciaal voor specifieke personen binnen uw kerk. Denk aan nieuws dat alleen uw leden en vrijwilligers aan gaat vanwege het karakter van de informatie. Neem bijvoorbeeld: Adreslijsten, vacatures voor vrijwilligers, updates van iemand in het ziekenhuis ligt, gebedsoproepen of speciale studies welke alleen voor leden georganiseerd worden etc.

Dit is geen informatie welke u publiekelijk bekend wil maken. Daarom biedt kerkSPOT de mogelijkheid van een kerkelijk intranet als onderdeel van het kerkSPOT abonnement. Dit alles ter ondersteuning van uw online communicatie, zowel extern als intern.

kerkSPOT Management

Wanneer u kerkSPOT Management gebruikt in combinatie met het besloten intranet ontstaan er nog meer mogelijkheden. Omdat u binnen kerkSPOT Management zelf groepen, wijken en kringen kunt samenstellen is het mogelijk om specifieke informatie beschikbaar te maken voor één of meerdere van deze groepen. Hierdoor kunt u uw intranet nog gerichter indelen en uw leden nog specifieker van informatie voorzien. Denk hierbij aan een agenda of nieuwsvoorziening speciaal voor de jeugd of voor de oudstenraad.